Martin Dvořák

Diplomová práce

Vnímání retro značek u generace Z

Perception of retro brands in the Z generation
Anotace:
Hlavním tématem práce je odhalit vnímání retro značek mladými lidmi, kterými jsou aktuálně zástupci generace Z. Práce formou hloubkových rozhovorů hledá odpovědi na otázky, proč jsou pro tuto generaci retro značky zajímavé, co je na nich přitahuje, jak a kdy je užívají, zda je vnímají jinak než generace před nimi a podobně. V teoretické části jsou sepsány dosavadní poznatky o značkách, o retro značkách …více
Abstract:
The main topic of this master thesis is to reveal the perception of retro brands by young people, who are currently representatives of the Z generation. To find out whether this generation perceives retro brands as interesting, or what attracts them about retro brands, how and when they use them, whether they perceive them differently than the generations before and others. This was achieved with the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2022
  • Vedoucí: Daniela Kolouchová
  • Oponent: Oldřich Vávra

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/86553