Syndrom hyperaktivity ADHD v předškolním a mladším školním věku – Dagmar LENGSFELDOVÁ
Dagmar LENGSFELDOVÁ
Bakalářská práce
Syndrom hyperaktivity ADHD v předškolním a mladším školním věku
The syndrome of hyperactivity of ADHD in preschool and early school age
Anotace:
Cílem práce je popsat problematiku syndromu ADHD a sumarizovat možná řešení problémů, které se u tohoto syndromu vyskytují. Práce je zaměřena na děti v předškolním a mladším školním věku. V první teoretické části práce se věnuji popisu syndromu, který vychází z anatomie nervového systému. Následně přechází v psychologickou část, kde se zaměřuji na diagnostiku, která je podkladem pro stanovení následných …víceAbstract:
The aim of the work is to describe the syndrome, ADHD and summarize the pos-sible solutions to problems that occur in this syndrome. The work is aimed at children in preschool and early school age. The first theoretical part is devoted to a description of the syndrome, which is based on the anatomy of the nervous system. Then pass the psychological part, with focus on the diagnosis, which is the basis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 4. 2015
Zveřejnit od: 10. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Michaela Pugnerová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
LENGSFELDOVÁ, Dagmar. Syndrom hyperaktivity ADHD v předškolním a mladším školním věku. Olomouc, 2015. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 10.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 10. 4. 2015 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika předškolního věku
Práce na příbuzné téma
-
Srovnání výtvarných projektových řad ve volnočasových aktivitách (mladší školní věk, starší školní věk, adolescent)
Ilona Abrahamová -
Vybrané možnosti hudebních aktivit ve školní družině pro mladší školní věk
Daniela VLAŽNÁ -
Vliv cvičení jógy ve školní družině na flexibilitu dětí 1.-3. třídy ( mladší školní věk)
Roberta TÝČOVÁ -
Mladší školní věk - bezpečí ve virtuálním prostoru
Ludvík Panny -
Spojovací výrazy v dětské řeči: mladší školní věk
Adéla Kašparová -
Rozvoj hudebního cítění u dětí (mladší školní věk) pomocí vybraných hudebních aktivit
Alice KOTALÍKOVÁ -
METODIKA INLINE BRUSLENÍ PRO MLADŠÍ ŠKOLNÍ VĚK
Viktor MALÝ -
Prevence rizikového chování pro mladší školní věk
David JAKEŠ
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
MARKLOVÁ, E.
11. 4. 2015