Návrh využití nástrojů public relations v pivovaru – Veronika Pospěchová
Veronika Pospěchová
Master's thesis
Návrh využití nástrojů public relations v pivovaru
Design of Using Public Relations Tools in the Brewery
Abstract:
Hlavním cílem diplomové práce je návrh využití nástrojů public relations v pivovaru. Podstatná část práce je věnována problému nízké návštěvnosti exkurzní trasy pivovaru Ostravar. Prostřednictvím dotazníkového šetření jsou rozebrány exkurzní trasy všeobecně, s cílem nalézt vhodné návrhy a doporučení na zatraktivnění exkurzní trasy. Dalšími cíli jsou: analýza současných aktivit public relations pivovaru …moreAbstract:
The main objective of the thesis is design of using public relations tools in the brewery. Very important part of the thesis is focused on problem of low attendance Ostravar brewery tour. Trouhg an online questionnaire are analysed excursions in general to find an appropriate recommendations which will make excursion more attractive. Others objectives are: to analyse current activities of public relations …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2015
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/107027
Thesis defence
- Date of defence: 27. 5. 2015
- Supervisor: Markéta Zajarošová
- Reader: Aleš Kubíček
Citation record
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaMaster programme / field:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Theses on a related topic
-
Social Media as a Public Relations and Communications Tool
Irina Pak -
Měření efektivity Public relations se zaměřením na media relations a následná aplikace na konkrétní PR kampaň
Jana Wiesnerová -
Online média (sociální sítě) jako komunikační kanál soudobého public relations
Kamilla Yerkimbekova -
Nová média, sociální sítě jako komunikační kanál public relations
Tímea Šalátová -
Public relations vybrané neziskové organizace
Adam Rapák -
Vliv public relations na image firmy
Michaela Bělíková -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Karin Volicerová -
Public relations vybrané neziskové organizace
Veronika Hašková