Návrh využití nástrojů public relations v pivovaru – Veronika Pospěchová
Veronika Pospěchová
Master's thesis
Návrh využití nástrojů public relations v pivovaru
Design of Using Public Relations Tools in the Brewery
Anotácia:
Hlavním cílem diplomové práce je návrh využití nástrojů public relations v pivovaru. Podstatná část práce je věnována problému nízké návštěvnosti exkurzní trasy pivovaru Ostravar. Prostřednictvím dotazníkového šetření jsou rozebrány exkurzní trasy všeobecně, s cílem nalézt vhodné návrhy a doporučení na zatraktivnění exkurzní trasy. Dalšími cíli jsou: analýza současných aktivit public relations pivovaru …viacAbstract:
The main objective of the thesis is design of using public relations tools in the brewery. Very important part of the thesis is focused on problem of low attendance Ostravar brewery tour. Trouhg an online questionnaire are analysed excursions in general to find an appropriate recommendations which will make excursion more attractive. Others objectives are: to analyse current activities of public relations …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2015
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/107027
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2015
- Vedúci: Markéta Zajarošová
- Oponent: Aleš Kubíček
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaMaster programme / odbor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Social Media as a Public Relations and Communications Tool
Irina Pak -
Měření efektivity Public relations se zaměřením na media relations a následná aplikace na konkrétní PR kampaň
Jana Wiesnerová -
Online média (sociální sítě) jako komunikační kanál soudobého public relations
Kamilla Yerkimbekova -
Nová média, sociální sítě jako komunikační kanál public relations
Tímea Šalátová -
Public relations vybrané neziskové organizace
Adam Rapák -
Vliv public relations na image firmy
Michaela Bělíková -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Karin Volicerová -
Public relations vybrané neziskové organizace
Veronika Hašková