Stanislava Omelchenko

Bachelor's thesis

Hodnocení elektronických obchodů z hlediska marketingového mixu 4C

Evaluation of electronic transactions with regard to the marketing mix 4C
Anotácia:
Předkládaná bakalářská práce je zaměřena na problematiku hodnocení webových stránek s důrazem na internetové obchody. Hlavním cílem bakalářské práce je zhodnotit elektronic-ké obchody z hlediska marketingového mixu 4C. Teoretická část představuje úvod do pro-blematiky elektronického obchodování a využití internetu v marketingovém mixu z pohle-du prodávajícího a kupujícího. Praktická část se zabývá …viac
Abstract:
The bachelor thesis is focused on evaluating websites with an emphasis on online shops. The main objective of this thesis is to evaluate e-commerce in terms of marketing mix 4C. The theoretical part provides an introduction to the e-commerce and usage Internet in the marketing mix from the seller and buyer perspective. The practical part deals with analysis of electronic commerce and development of …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 6. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 9. 2015
  • Vedúci: Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Liubov Ryashko, kandidát věd

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v Praze

Institute of Hospitality Management in Prague

Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication in the Service Industry