Financování růstu malých a středních podniků – Bc. Martina Juráková
Bc. Martina Juráková
Diplomová práce
Financování růstu malých a středních podniků
Financing the growth of small and medium - sized enterprises
Abstract:
The main objective of this master thesis is comparison of business environments of small and medium sized enterprises in Czech and Slovak republic within viniculture and winery segment. The theoretical part covers financing possibilities, methods of evaluation of business enviroment as wells as its influences on small and medium businesses. The practical part consists of PESTLE analysis as well as …víceAbstract:
Diplomová práca je zameraná na komparáciu podnikateľských prostredí malých a stredných podnikov v Českej a Slovenskej republike v oblasti vinárstva a vinohradníctva. V teoretickej časti sú predstavené možnosti financovania, metódy hodnotenia kvality podnikateľského prostredia ako aj jeho vplyv na malé a stredné podniky. V praktickej časti práce je prevedené PESTLE analýza a tématická analýza rozhovorov …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2022
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/i9vy8/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2022
- Vedoucí: Ing. Petr Mikuš, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Pavla Marciánová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Podniková ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Social media as a part of PR for small and medium businesses: how to survive and succeed
Anna Isakova -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprise
Dmytro Husiev -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises (SME).
Darya Ussatova -
Competitiveness of small and medium sized enterprises in China
Xie Xie -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium enterprises (SME)
Maksudhon Hamidov -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Tomáš Cimburek -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Ondřej Hanulík