Segmentace trhu a analýza chování zákazníka – Ing. Soňa Babánková
Ing. Soňa Babánková
Bakalářská práce
Segmentace trhu a analýza chování zákazníka
Market segmentation and customer behavior
Anotace:
Téma mé bakalářské práce je segmentace trhu a analýza chování zákazníků. V teoretické části je zohledněna problematika segmentace trhu, jednotlivá segmnetační hlediska a faktory ovlivňující chování zákazníků a s tímto spojené konkurenční prostředí. Praktická část se zaměřuje na automobilový trh konrétně na segmentační strategii společnosti Škoda Auto a.s.. Pomocí sekundárních dat analyzuji jednotlivé …víceAbstract:
Market Segmentation and Customers Behavior Analysis is the topic of my Bachelor Thesis. The theoretical part deals with the problems of market segmentation, various segmentation aspects and factors influencing customer behavior and competition environment related to this segmentation. The practical part focuses on the automotive market segmentation strategy, namely Škoda Auto a.s. Using the secondary …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 9. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/mp4sl/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 10. 2014
- Vedoucí: Ing. Miloslav Vaňák
- Oponent: Ing. Miloslav Šašek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Návrh marketingové strategie zvoleného podniku
Terezie Němečková -
Zhodnocení strategie e-shopů s kosmetikou
Eva RÖHRICHOVÁ -
Zdravý životní styl jako marketingový trend
Omarova Omarova -
Zdravý životní styl jako marketingový trend
Tomáš Tulak -
Zdravý životní styl jako nový trend marketingu
Tereza Křížková -
Životní styl čtenářů časopisů vydavatelství Burda Praha
Kateřina Vlčková -
Zdravý životní styl v nákupním chování spotřebitelů
Lucie CIMICKÁ -
Zdravý životní styl jako marketingový trend
Kristýna Vondrovská