Valeriya Zhilnikova

Bachelor's thesis

Marketing na sociálních sítích u vybraného podniku

Social media marketing for a selected company
Abstract:
Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu firmy Díky Cashback ve marketingovém odvětvi se soustředěním na komunikační strategie. Cílem práce je návrh, realizace a vyhodnocení efektivnosti marketingové komunikační strategie na sociální síti Instagram společnosti Díky Cashback pro rozšíření povědomí o společnosti a zvětšení počtu fanoušků podniku. V teoretické části jsou popsány social media marketing …more
Abstract:
The bachelor thesis focuses on the analysis of the company Díky Cashback in the marketing sector with a focus on communication strategy. The aim of the thesis is to create, implement and evaluate the effectiveness of the marketing communication strategy on the social network Instagram of Díky Cashback to expand the awareness of the company and increase the number of followers of the company on Instagram …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 5. 2022

Thesis defence

  • Date of defence: 1. 6. 2022
  • Supervisor: Marcela Zamazalová
  • Reader: Michaela Dvořáková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/86837