Bc. Petra Kovácsová

Master's thesis

Marketingová a komunikační strategie kuchařky S jídlem roste chuť

Marketing and Communication Strategy of a Cookbook S Jídlem Roste Chuť
Abstract:
Předmětem diplomové práce je navrhnout marketingovou a komunikační strategii pro ku-chařku S jídlem roste chuť. Teoretická část práce na základě rešerše odborné literatury při-bližuje problematiku strategického plánování, marketingové a komunikační strategie včetně marketingového a komunikačního mixu a online marketingu. V praktické části je předsta-ven koncept produktu, jsou provedeny analýzy trhu …more
Abstract:
The main goal of this master thesis is to propose a marketing and communication strategy for a cookbook S jídlem roste chuť. The theoretical part of the thesis is focused on topics of strategic planning, marketing and communication strategy, including marketing and communication mix, and of online marketing. The practical part introduces a product con-cept and performs a market analysis along with …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2018

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Martina Juříková, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Kovácsová, Petra. Marketingová a komunikační strategie kuchařky S jídlem roste chuť. Zlín, 2018. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe