Marketingová a komunikační strategie kuchařky S jídlem roste chuť – Bc. Petra Kovácsová
Bc. Petra Kovácsová
Master's thesis
Marketingová a komunikační strategie kuchařky S jídlem roste chuť
Marketing and Communication Strategy of a Cookbook S Jídlem Roste Chuť
Abstract:
Předmětem diplomové práce je navrhnout marketingovou a komunikační strategii pro ku-chařku S jídlem roste chuť. Teoretická část práce na základě rešerše odborné literatury při-bližuje problematiku strategického plánování, marketingové a komunikační strategie včetně marketingového a komunikačního mixu a online marketingu. V praktické části je předsta-ven koncept produktu, jsou provedeny analýzy trhu …moreAbstract:
The main goal of this master thesis is to propose a marketing and communication strategy for a cookbook S jídlem roste chuť. The theoretical part of the thesis is focused on topics of strategic planning, marketing and communication strategy, including marketing and communication mix, and of online marketing. The practical part introduces a product con-cept and performs a market analysis along with …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2018
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KOVÁCSOVÁ, Petra. \textit{Marketingová a komunikační strategie kuchařky S jídlem roste chuť}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2018. Available from: https://theses.cz/id/rvdym4/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Kovácsová, Petra. Marketingová a komunikační strategie kuchařky S jídlem roste chuť. Zlín, 2018. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Marketingová komunikační strategie firmy Greisi
Natálie Guňková -
Marketingová komunikační strategie fotbalového klubu
Petr Galuška -
Marketingová komunikační strategie firmy
Bohdana Anna Šafranová -
Marketingová komunikační strategie restaurace
Veronika Adamčíková -
Marketingová strategie využívání online komunikačních kanálů Ústřední knihovny Filozofické fakulty Masarykovy univerzity
Anna Cheblokova -
CSV jako součást marketingové komunikační strategie
Anna Pylypiuk