Podnikatelský plán – zprostředkování kuchařských kurzů – Kristýna Marková
Kristýna Marková
Diplomová práce
Podnikatelský plán – zprostředkování kuchařských kurzů
Business plan – platform for home cooking lessons
Anotace:
Podnikatelský plán je důležitým dokumentem, který napomáhá každé začínající společnosti v rozhodnutí, zda daný podnikatelský záměr zrealizovat. Cílem této diplomové práce je kompletní podnikatelský plán a zhodnocení životaschopnosti nového podnikatelského záměru CookForMe, za kterým se skrývá koncept zprostředkování kuchařských kurzů v domácnostech. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou …víceAbstract:
Business plan is an important document any start-up, who is standing in front of a decision of realisation a new business idea. The main goal of this master thesis is complex business plan and evaluation of profitability and attractively of CookForMe, a platform where can people contact yourself and order home cooking lessons by not professional chef on the Czech market. The thesis is divided into …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 11. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/50723
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2016
- Vedoucí: Ladislav Hartman
- Oponent: Martin Gazdík
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/50723
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Social media as a part of PR for small and medium businesses: how to survive and succeed
Anna Isakova -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprise
Dmytro Husiev -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises (SME).
Darya Ussatova -
Competitiveness of small and medium sized enterprises in China
Xie Xie -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium enterprises (SME)
Maksudhon Hamidov -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Tomáš Cimburek -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Ondřej Hanulík