Zatraktivnění propagace mikroregionu Moravský kras – Kateřina Bartošová
Kateřina Bartošová
Bachelor's thesis
Zatraktivnění propagace mikroregionu Moravský kras
Attractiveness promotion of the Moravian Karst
Abstract:
Bakalářská práce se zaměřuje na cestovní ruch, udržitelný rozvoj, marketing a především na roli internetu v cestovním ruchu. Je zde provedena analýza primárního a sekundárního cestovního ruchu a komunikačních kanálů vybrané oblasti. Na základě provedené analýzy jsou navržena konkrétní doporučení na zlepšení aktuálního stavu internetového prostředí, jež má za cíl zkvalitnit všeobecnou informovanost …moreAbstract:
This bachelor thesis focuses on tourism, sustainable development, marketing and especially the role of the Internet in tourism. There is an analysis of the primary and secon-dary sector and communication channels of a selected area. Based on the analysis there are designed concrete recommendations to improve the current state of the Internet environment that aims to improve the general awareness of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 5. 2015
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Helena Lorencová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BARTOŠOVÁ, Kateřina. \textit{Zatraktivnění propagace mikroregionu Moravský kras}. Online. Bachelor's thesis. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Faculty of Regional Development and International Studies. 2015. Available from: https://theses.cz/id/rw2z5o/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studiíMendel University in Brno
Faculty of Regional Development and International StudiesBachelor programme / field:
Regional Development / Socioeconomic and Environmental Development of Regions
Theses on a related topic
-
Vliv digitalizace na marketing destinace cestovního ruchu
Bára Kováčová -
Social Media marketing podniku cestovního ruchu se zaměřením na Instagram marketing
Simona Nováčková -
Atraktivita destinací cestovního ruchu v Evropské unii ve vazbě na rozvoj kulinářského cestovního ruchu
Iryna Chernenko -
Vliv národní centrály cestovního ruchu (NTO) na konkurenceschopnost České republiky jako destinace cestovního ruchu
Petra Tomšovicová -
Marketing cestovního ruchu Středočeského kraje se zaměřením na Příbramsko
Nikola Bulinová -
Zhodnocení potenciálu destinace cestovního ruchu v České republice se zaměřením na vybraný podnik cestovního ruchu
Daniela Jirásková -
E-Marketing destinace cestovního ruchu - strategie, aktivity, monitoring
Martina Lžičařová -
Marketing domácího cestovního ruchu rodin s dětmi předškolního věku
Tereza Muchová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights