Rozálie Jurčová
Bakalářská práce
Návrh marketingové kampaně
Proposal of Marketing Campaign
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá řešením krátkodobé kampaně, kdy nejdříve rozvádí proces, jakým se určí produkt dané společnosti. Kampaň je na tomto produktu poté postavena. Dále práce rozvádí jednotlivé kroky pro uskutečnění celé kampaně a popisuje koncept jako celek. V závěru se odkrývá celková kampaň, díky níž firma naplní cíl, jež si zvolila na začátku.Abstract:
The bachelor thesis deals with the solution of the short-term campaign, when it first describes the process of determining the product of the company. The campaign is then built on this product. Furthermore, the thesis explains the steps for the whole campaign and describes the concept as a whole. In the end, the overall campaign reveals that the company will fulfill the goal it chose at the beginning …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Zdeněk Sedláček
- Oponent: Leopold Tanner, MSc MBA
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.NEWTON College a.s.
NEWTON College a.s.Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Globální podnikání a management
Práce na příbuzné téma
-
Digitální marketing na sociálních sítích a jeho vliv na spotřebitelské chování generace Z
Vilém Kopal -
Propagace značky Graffiti Likvid (se zaměřením na marketing na sociálních sítích)
Kateryna Ipatova -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Obsahový marketing na sociálních sítích zaměřený na generaci Y pro pracovní portál StartupJobs
Anna Vovsová -
Influencer marketing na sociální síti Instagram zaměřený na cestovní ruch
Gabriela Dvořáková -
Internetový marketing se zaměřením na sociální sítě a jeho aplikace na kavárnu vstupující na trh
Kristina Zadáková -
Marketing na sociálních sítích a jeho vliv na uživatele
Oldřiška Schwubová -
Vliv digitální demence na rozpoznání product placementu na sociálních sítích
Sára Seidlová