Influencer marketing jako nástroj marketingové komunikace: případové studie Loro Oro. – Ekaterina Baranichenko
Ekaterina Baranichenko
Bakalářská práce
Influencer marketing jako nástroj marketingové komunikace: případové studie Loro Oro.
Influencer Marketing as a Tool of Marketing Communication: Case Study of Loro Oro.
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na influencer marketing jako klíčový nástroj marketingové komunikace. Hlavním cílem práce je posoudit účinnost influencer marketingu jako nástroje marketingové komunikace a navrhnout doporučení pro efektivnější online komunikaci prostřednictvím influencerů pro vybranou značku Loro Oro. V teoretické části práce jsou popsány nástroje tradičního marketingového mixu a …víceAbstract:
This bachelor thesis focuses on influencer marketing as a key tool of marketing communication. The main objective of the thesis is to assess the effectiveness of influencer marketing as a tool of marketing communication and to propose recommendations for more effective online communication through influencers for the selected brand Loro Oro. The theoretical part describes the tools of the traditional …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2024
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/92798
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 6. 2024
- Vedoucí: Alžbeta Gburíková
- Oponent: Karolína Božková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/92798
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Multimédia v ekonomické praxi
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová