Tomáš Vejsada

Master's thesis

Využití sociální sítě Instagram jako nástroje marketingové komunikace v oblasti turistického ruchu

Utilisation of social media Instagram as a tool of marketing communication in the field of tourism
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá využitím sociální sítě Instagram v oblasti cestovního ruchu. Cílem diplomové práce je identifikace využití sociální sítě Instagram v marketingovém mixu organizací zabývajících se podporou cestovního ruchu. Stejně tak je cílem práce zhodnotit význam Instagramu a objasnit formu komunikace na této sociální síti. Dalším cílem práce je pomocí výzkumu uživatelů a expertních …more
Abstract:
This diploma thesis deals with the use of social network Instagram in the field of tourism. The aim of the thesis is to identify the use of the Instagram in the marketing mix of organizations engaged in tourism industry. Also, another aim of the thesis is to evaluate the importance of instagram and to clarify the formo of communication on this social platform. The theretical part deals with the issue …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 10. 2018

Thesis defence

  • Date of defence: 10. 9. 2019
  • Supervisor: Václav Stříteský
  • Reader: Dominika Schmidtová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/78276