Využití sociální sítě Instagram jako nástroje marketingové komunikace v oblasti turistického ruchu – Tomáš Vejsada
Tomáš Vejsada
Master's thesis
Využití sociální sítě Instagram jako nástroje marketingové komunikace v oblasti turistického ruchu
Utilisation of social media Instagram as a tool of marketing communication in the field of tourism
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá využitím sociální sítě Instagram v oblasti cestovního ruchu. Cílem diplomové práce je identifikace využití sociální sítě Instagram v marketingovém mixu organizací zabývajících se podporou cestovního ruchu. Stejně tak je cílem práce zhodnotit význam Instagramu a objasnit formu komunikace na této sociální síti. Dalším cílem práce je pomocí výzkumu uživatelů a expertních …moreAbstract:
This diploma thesis deals with the use of social network Instagram in the field of tourism. The aim of the thesis is to identify the use of the Instagram in the marketing mix of organizations engaged in tourism industry. Also, another aim of the thesis is to evaluate the importance of instagram and to clarify the formo of communication on this social platform. The theretical part deals with the issue …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 10. 2018
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/78276
Thesis defence
- Date of defence: 10. 9. 2019
- Supervisor: Václav Stříteský
- Reader: Dominika Schmidtová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VEJSADA, Tomáš. \textit{Využití sociální sítě Instagram jako nástroje marketingové komunikace v~oblasti turistického ruchu}. Online. Master's thesis. Praha: University of Economics, Prague. 2018. Available from: https://theses.cz/id/rwnw5s/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/78276
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Management
Theses on a related topic
-
Vliv digitalizace na marketing destinace cestovního ruchu
Bára Kováčová -
Social Media marketing podniku cestovního ruchu se zaměřením na Instagram marketing
Simona Nováčková -
Atraktivita destinací cestovního ruchu v Evropské unii ve vazbě na rozvoj kulinářského cestovního ruchu
Iryna Chernenko -
Vliv národní centrály cestovního ruchu (NTO) na konkurenceschopnost České republiky jako destinace cestovního ruchu
Petra Tomšovicová -
Marketing cestovního ruchu Středočeského kraje se zaměřením na Příbramsko
Nikola Bulinová -
Zhodnocení potenciálu destinace cestovního ruchu v České republice se zaměřením na vybraný podnik cestovního ruchu
Daniela Jirásková -
E-Marketing destinace cestovního ruchu - strategie, aktivity, monitoring
Martina Lžičařová -
Marketing domácího cestovního ruchu rodin s dětmi předškolního věku
Tereza Muchová