PR komunikace výrobní společnosti při náboru zaměstnanců a strategie interní komunikace – Bc. Jitka DVORSKÁ, DiS.
Bc. Jitka DVORSKÁ, DiS.
Bachelor's thesis
PR komunikace výrobní společnosti při náboru zaměstnanců a strategie interní komunikace
PR communication of manufacturing company during the recruitment and internal communicatin strategy of manufacturing company.
Abstract:
Tato bakalářská práce se v teoretické i praktické rovině zabývá metodami a principy Public relations, které používá výrobní společnost nejen při náboru zaměstnanců, ale také při budování dobrého jména značky. Dále definuje rozdíly mezi klasickými nástroji náborové kampaně a PR aktivitami, jejich výhody a nevýhody. Externí komunikace a metodika práce s médii je detailně rozpracována. Práce analyzuje …moreAbstract:
This thesis, in theoretical and practical level, deal with methods and principles of Public Relations, used at the manufacturing companies for hiring of new employees and for good image of brand as well. Further, define differences between classic tools of recruitment and PR activities, its benefits and disadvantages. External communication and methodic management with media is detailed described. …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 5. 2008
Accessible from:: 12. 5. 2008
Identifier:
7501
Thesis defence
- Date of defence: 27. 5. 2008
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
DVORSKÁ, Jitka. \textit{PR komunikace výrobní společnosti při náboru zaměstnanců a strategie interní komunikace}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2008. Available from: https://theses.cz/id/rwu5by/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
DVORSKÁ, Jitka. PR komunikace výrobní společnosti při náboru zaměstnanců a strategie interní komunikace. Zlín, 2008. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 12. 05. 2008
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 12. 5. 2008 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and communication studies / Marketing communications
Theses on a related topic
-
Komparace marketingové komunikace jednotlivých národních parků České republiky
Vendula Větrovcová -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle. Výzkum spojení komunikace-produkt-konkurenční výhoda-odlišení se-vztah.
Radka Zemanová -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Daniel Blábolil -
Analýza aktuálních způsobů komunikace a návrh modelu komunikace v budoucnosti
Barbora Kupcová -
Využití trendů marketingové komunikace v praxi rodinné firmy Výhrostroj.cz, s.r.o.
Klára Vojáčková -
Využití marketingové komunikace při fúzi finančních společností
Zygmunt Grudziński -
Projekt společenské odpovědnosti a její marketingové komunikace ve společnosti ETA a.s.
Renata Czyžová -
Analýza aktuálních způsobů komunikace a návrh modelu komunikace v budoucnosti
Petra Ritschelová