Petra BILINSKÁ

Diplomová práce

Marketingové řízení zámku Jezeří

Marketing Management of the Jezeří Castle
Anotace:
Autor se ve své práci zabývá marketingovým řízením zámku Jezeří. Vysvětluje pojem art marketing, rozebírá marketingový mix zámku Jezeří, provádí SWOT analýzu zámku Jezeří a analýzu návštěvníků. V další části pomocí vlastního šetření rozebírá marketingový mix konkurenčních zámků v Ústeckém kraji. K tomuto využívá dotazníkové šetření a vlastní pozorování na jednotlivých zámcích. Cílem práce je zhodnocení …více
Abstract:
In her work the author deals with marketing management of castle Jezeří. She explains the concept of art marketing, analyzes the marketing mix of castle Jezeří, carries SWOT analysis of the castle Jezeří and the analysis of the visitors. In the next part the author analyzes the marketing mix of competitive castles in Ústí Region through her own investigation. She uses the questionnaire survey and her …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 3. 2012
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Michaela Jánská, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

BILINSKÁ, Petra. Marketingové řízení zámku Jezeří. Ústí nad Labem, 2012. diplomová práce (Ing.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

Fakulta sociálně ekonomická

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management