Verbální a nonverbální komunikace v interkulturním prostředí mezinárodní společnosti – Dana Laclé
Dana Laclé
Bakalářská práce
Verbální a nonverbální komunikace v interkulturním prostředí mezinárodní společnosti
Verbal and nonverbal communication in an intercultural environment at an international company
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na verbální a nonverbální komunikaci v interkulturním prostředí mezinárodní společnosti Red Hat. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část je zpracována na základě rešerše odborné literatury. Pro zpracování byla využita domácí i zahraniční odborná literatura, která se zaměřuje na problematiku komunikace, interkulturní komunikaci a kulturní …víceAbstract:
This bachelor thesis focuses on verbal and nonverbal communication in an intercultural environment at an international company Red Hat. The thesis is divided into theoretical and practical parts. The theoretical part was compiled with reference to academic sources. Domestic and foreign literature was used for compilation, which focuses on communication, intercultural communication and cultural dimensions …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2020
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/s4apx/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2020
- Vedoucí: Ing. Bc. Dagmar Kostrhůnová, MBA
- Oponent: PhDr. Iva Zadražilová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Marketing communication of universities in Czech Republic for international students
Jino Raju Kollasserry -
Statistical analysis of digital social communication in the Czech Republic
Mayu Fukuhara -
Professionalization of political parties' communication in the Czech Republic
Barbora Petrová -
JAGUAR’S LONG-TERM DATA-DRIVEN MARKETING COMMUNICATION STRATEGY, THE CASE OF THE CZECH REPUBLIC
Jiří Kadleček -
Nonverbal communication as a part of intercultural communication - Great Britain and Japan
Petra ŠMÍDOVÁ -
Optimalizace vybraných verbálních a neverbálních faktorů manažerské komunikace ve vybrané obchodní organizaci
Iveta Jandová -
Komunikace a etika v profesi Policie České republiky
Štěpán Liska -
Neverbální komunikace učitele při výuce na základní škole
Martina Benová