Primární předložky v češtině: analýza chyb studentů při výuce češtiny pro cizince – Mgr. Tereza Mácková
Mgr. Tereza Mácková
Diplomová práce
Primární předložky v češtině: analýza chyb studentů při výuce češtiny pro cizince
Primary prepositions in Czech as a second language: an analysis of students' mistakes
Anotace:
Tato diplomová práce si klade za cíl představit problematiku primárních prepozic, a to nejprve z pohledu jejich místa v jazykovém systému, tedy v teoriích, kdy přemýšlíme o prostoru v jazyce, a poté v úrovni percepce z pozice cizinců. Z toho vyplývá i struktura práce. První část je teoretická, kdežto ta druhá je praktická. Teoretická část je zaměřená na samotné primární prepozice, dále na teorie o …víceAbstract:
This thesis aims to present the issue of the primary prepositions, first from the perspective of their place in the language system, so in theories where we think about space in language, and then in the level of perception from the position of foreigners. It implies the structure of the work. The first part is theoretical, whereas the second part is practical. The theoretical part is focused on the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 6. 2021
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/hgnsl/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2021
- Vedoucí: Mgr. Pavel Caha, Ph.D.
- Oponent: Mgr. et Mgr. Lucie Janků
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Filologie / Český jazyk a literatura
Práce na příbuzné téma
-
Common European Framework of Reference and Language Testing
Darina JELÍNKOVÁ -
Čeština pro cizince. Současné učebnice a Společný evropský referenční rámec
Irena Brychnáčová -
Čeština pro cizince. Současné učebnice a Společný evropský referenční rámec
Irena Brychnáčová -
Jazykový obsah učebnic francouzštiny a referenční úroveň A1
Petra Suquet -
Vzdělávání pedagogických pracovníků v rámci DVPP podle Společného evropského referenčního rámce pro jazyky se zaměřením na anglický jazyk
Veronika Kubičková -
Práce s textem v učebnicích češtiny pro cizince na úrovni A dle Společného evropského referenčního rámce pro jazyky
Ivana Ptáčková -
Analýza souladu deklarované úrovně učebnic německého jazyka pro ZŠ se Společným evropským referenčním rámcem pro jazyky z hlediska lexika
Eva KOLÁŘOVÁ -
AKTUALIZACE SERR 2001 A JEJÍ MOŽNÝ DOPAD NA VÝUKU ANGLICKÉHO JAZYKA V KONTEXTU ČESKÉHO ŠKOLSTVÍ
Jiří JINDRA