Organizace doprovodných aktivit v dětském divadle Minor (situační analýza) – BcA. Marie Trefná
BcA. Marie Trefná
Bakalářská práce
Organizace doprovodných aktivit v dětském divadle Minor (situační analýza)
The organizing of supporting activities in the children theatre Minor (the situational analysis)
Anotace:
Bakalářská práce podává ucelený přehled o doprovodných aktivitách divadla Minor. Zabývá se jejich obsahem, procesem plánování a organizace z pohledu finančních, lidských, časových a prostorových zdrojů. V divadle Minor dochází k častým změnám v plánování a organizaci doprovodných aktivit, práce je aktuální k lednu 2016. Práce je pojata jako případová studie funkčního modelu rozvoje diváka v českém …víceAbstract:
This bachelor thesis gives an overview on supporting programs in the Minor Theatre. It deals with program content and with the process of planning and organising. The thesis focuses on utilization of human, material, temporal and area resources. In the Minor Theatre are many changes in the planning and organising of the supporting programs, and this thesis is actual to the month of January, 2016. Following …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 5. 2016
Identifikátor:
https://is.jamu.cz/th/tlbf6/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2016
- Vedoucí: doc. MgA. Hana Průchová, Ph.D.
- Oponent: MgA. Lucie Abou
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Janáčkova akademie múzických umění v Brně, Divadelní fakultahttps://is.jamu.cz/th/tlbf6/
Janáčkova akademie múzických umění v Brně
Divadelní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Dramatická umění / Divadelní manažerství se zaměřením na produkční management
Práce na příbuzné téma
-
The Role of the Direct Marketing in IMC with the Creation of Proposal of the Particular Campaign
Valeriia Kabanova -
Effect of the PESTELE Factors on the Marketing Strategy of the FMCG Sector in India
Neelkumar Kapashi -
Implementation of the Digital Marketing Plan of a travel agency
Lalita Berikbaeva -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
The process of commodification in contemporary consumer culture. Commodifying space using the example of the Svabin site: developing a strategy for the chosen territory and business unit
Mariia Titova -
An Analysis of the Modern Audit of Marketing Strategy Procedures of Coca-Cola and How it Affected the Internationally Renowned Company
Max Ralph Carle -
Marketing of the Guimaras island (Philippines) concerning mango as a symbol of the region
Tadeáš Hrušovský -
A Comparison Study of Preparing Kindergarten Teachers in bachelor- level teacher education programs between Czech Republic and China: Focus on the Field of Kindergarten Arts Education
Zhaohao NIAN