Rozvíjení kritického myšlení v literární výchově na 1. stupni ZŠ – Adéla Puldová
Adéla Puldová
Diplomová práce
Rozvíjení kritického myšlení v literární výchově na 1. stupni ZŠ
Development of critical thinking in literary education at the first level of elementary school
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na rozvíjení kritického myšlení ve výuce českého jazyka, konkrétně literární výchovy na 1. stupni ZŠ. Práce se skládá z části teoretické a praktické. Obsahem teoretické části je analýza RVP ZV se zaměřením na oblast literární výchovy, charakteristika programu Čtením a psaním ke kritickému myšlení, třífázový model učení E-U-R a popis aktivizujících metod pro rozvíjení kritického …víceAbstract:
The master's thesis focuses on the development of the critical thinking in the teaching of literary education at elementary school. The work consists of a theoretical and a practical part. In the theoretical part, it presents the area of literary education in the current RVP ZV, characterization of the RWCT programme, three-phase model of learning E-U-R and description of the activating critical thinking …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Radka Harazinová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PULDOVÁ, Adéla. \textit{Rozvíjení kritického myšlení v literární výchově na 1. stupni ZŠ}. Online. Diplomová práce. Liberec: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/rxp0qz/.
Jak správně citovat práci
Puldová, Adéla. Rozvíjení kritického myšlení v literární výchově na 1. stupni ZŠ. Liberec, 2024. diplomová práce (Mgr.). Technická univerzita v Liberci. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáTechnická univerzita v Liberci
Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro 1. stupeň základních škol / Učitelství pro 1. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Třífázový model učení v jazykové složce předmětu český jazyk a literatura
Michaela POC -
Využití třífázového modelu učení ve výuce slohu
Hana Bouzková -
Využití třífázového modelu učení ve výuce o odpadech
Irena KOCIÁNOVÁ -
Využití učebního stylu žáka a myšlení E-U-R v hodinách pedagogiky žáků střední školy
Petra HÁJKOVÁ -
Metody kritického myšlení ve výuce českého jazyka a literatury na středních školách
Jana Nádeníčková -
Programy na podporu kritického myšlení u dětí mladšího věku s použitím metod RWCT v Městské knihovně Český Těšín
Šildrová Šildrová -
Metody kritického myšlení v literární výchově na 1. stupni ZŠ
Tereza RÝDLOVÁ -
Využití metod kritického myšlení ve výuce literární výchovy na 1.stupni
Jana CHÁBEROVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva