Komunikační strategie vybraného podniku – Bc. Tomáš Tržický
Bc. Tomáš Tržický
Diplomová práce
Komunikační strategie vybraného podniku
Communication strategy of selected company
Anotace:
Diplomová práce pojednává o marketingových aktivitách předního českého hokejového klubu. Hlavním cílem práce je navrhnout zlepšení komunikační strategie hokejového klubu Bílí Tygři Liberec za pomoci optimalizace komunikačních nástrojů. V teoretické části práce jsou představeny základní pojmy marketingové komunikace, komunikačního mixu nebo také sportovního marketingu. Praktická část krátce představuje …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the marketing activities of one of the best ice hockey club in the Czech Republic. The main goal of this work is to propose an improvement of the communication strategy of the ice hockey club Bílí Tygři Liberec with the help of optimization of communication tools. The theoretical part of the thesis introduces the basic concepts of marketing communication, commination mix …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Zuzana Švandová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Tržický, Tomáš. Komunikační strategie vybraného podniku. Liberec, 2022. diplomová práce (Ing.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnická univerzita v Liberci
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Podniková ekonomika / Marketing a mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Nástroje marketingové komunikace v praxi
Anastassiya Sinitskaya -
Moderní nástroje marketingové komunikace (zhodnocení efektivity vybraných nástrojů)
Kristýna Crkvová -
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané prodejny
Nela Jurygáčková -
Marketingová komunikace divadel se zaměřením na online komunikační nástroje
Andrea Vagnerová -
Komunikační nástroje a návrh komunikační strategie vybrané firmy
Šárka Mottlová -
Marketingové komunikační nástroje
Petr TRÉGNER -
Marketingové komunikační nástroje v lékárenském oboru
Daniel FURKA -
Marketingové komunikační nástroje
Ondřej Holubec