Thao Hoang Phuong

Bachelor's thesis

Možnosti využití sociálních sítí pro salón Beauty Bar

Oppostunities of using social networks for beauty salon Beauty Bar
Abstract:
Tato bakalářská práce je zaměřená na využívání sociálních sítí jako marketingový nástroj. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy, které jsou potřeba k pochopení teorie týkající se sociálních sítí a možnosti propagace prostřednictvím sociálních médií. Praktická část se soustřeďuje konkrétně na salón Beauty Bar by Bara K., který se zaměřuje na poskytování služeb v oblasti moderního make-upu …more
Abstract:
This bachelor thesis is focused on the use of social networks as a marketing tool. The theoretical part explains the basic concepts that are needed to understand the theory of social networks and the possibility of promotion through social media. The practical part focuses specifically on the beauty salon named Beauty Bar by Bara K., which focuses on providing services in the field of modern make-up …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 9. 2017

Thesis defence

  • Date of defence: 10. 1. 2018
  • Supervisor: Markéta Procházková
  • Reader: Ondřej Havlíček

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/71850

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management