Možnosti využití sociálních sítí pro salón Beauty Bar – Thao Hoang Phuong
Thao Hoang Phuong
Bakalářská práce
Možnosti využití sociálních sítí pro salón Beauty Bar
Oppostunities of using social networks for beauty salon Beauty Bar
Anotace:
Tato bakalářská práce je zaměřená na využívání sociálních sítí jako marketingový nástroj. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy, které jsou potřeba k pochopení teorie týkající se sociálních sítí a možnosti propagace prostřednictvím sociálních médií. Praktická část se soustřeďuje konkrétně na salón Beauty Bar by Bara K., který se zaměřuje na poskytování služeb v oblasti moderního make-upu …víceAbstract:
This bachelor thesis is focused on the use of social networks as a marketing tool. The theoretical part explains the basic concepts that are needed to understand the theory of social networks and the possibility of promotion through social media. The practical part focuses specifically on the beauty salon named Beauty Bar by Bara K., which focuses on providing services in the field of modern make-up …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 9. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/71850
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 1. 2018
- Vedoucí: Markéta Procházková
- Oponent: Ondřej Havlíček
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/71850
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Lollard social networks: An analysis of heresy trial records from Kent (1511-1512)
Jan Král -
Influencer analysis on social networks
Tai Le Tan Huynh -
Social networks in hospitality
Ekaterina Kulikova -
Social Networks and Their Marketing Potential For Small and Medium Enterprises
Alonso Jan Hilgert dongo Soria -
Facebook Marketing
Bořek Šedivý -
Facebook Marketing
Eliška Benešová -
Facebook Marketing
Peter Person -
Facebook Marketing
Peter Mikuš