Marketingová komunikace subjektu Bílí Tygři Liberec se zaměřením na zahraniční klienty – Ing. Martina Rachotová
Ing. Martina Rachotová
Diplomová práce
Marketingová komunikace subjektu Bílí Tygři Liberec se zaměřením na zahraniční klienty
Bílí Tygři Liberec and its marketing communication related to foreign clients
Anotace:
Diplomová práce na téma Marketingová komunikace subjektu Bílí Tygři Liberec se zaměřením na zahraniční klienty se zabývá marketingovou komunikací ve společnosti ze sportovního prostředí. Text je zaměřen především na komunikační strategie hokejového klubu a konkrétně rozebírá přístup firmy k získávání nových klientů. Teoretická část vysvětluje základní pojmy týkající se marketingové komunikace a sportovního …víceAbstract:
Thesis on Bílí Tygři Liberec and its marketing communication related to foreign clients is focusing on marketing communication in the area of sport. Text is mainly focused on communication strategies of hockey club and specifically discusses the company's approach to attracting new clients. The theoretical part explains the basic concepts related to marketing communications and sports marketing. The …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2013
Zveřejnit od: 10. 5. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2013
- Vedoucí: Ing. Světlana Myslivcová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
RACHOTOVÁ, Martina. \textit{Marketingová komunikace subjektu Bílí Tygři Liberec se zaměřením na zahraniční klienty}. Online. Diplomová práce. Liberec: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakulta. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/ryel2k/.
Jak správně citovat práci
Rachotová, Martina. Marketingová komunikace subjektu Bílí Tygři Liberec se zaměřením na zahraniční klienty. Liberec, 2013. diplomová práce (Ing.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 10.5.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 10. 5. 2013 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Ekonomická fakultaVázaný výtisk práce je dostupný v knihovne: UKN
TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketingový komunikační mix vybraného vinařství
Kamila Ilgnerová -
Marketingový komunikační mix vybrané destinace
Magdaléna Ludíková -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Viktoriia Cherepkova -
Marketingový komunikační mix vybraného lazeňského zařízení X-
Adam Makiš