Tatiana Poláková

Diplomová práce

Analýza nákupného rozhodovacieho procesu na trhu dekoratívnej kozmetiky

The Analysis of Purchasing Decision Making Process on the Decorative Cosmetic Market
Anotace:
Dekoratívna kozmetika je každodennou súčasťou a nutnosťou v živote žien. Každým rokom na trhu pribúdajú nové značky a varianty produktov dekoratívnej kozmetiky. Diplomová práca sa zoberá analýzou nákupného rozhodovacieho procesu žien v Slovenskej republike. V prvej časti je charakterizované prostredie na trhu dekoratívnej kozmetiky. Presnejšie táto charakteristika obsahuje opis produktov kozmetického …více
Abstract:
Decorative cosmetics is a daily part and a necessity in the life of women. New brands and variants of decorative cosmetics products are appearing on the market every year. This thesis deals with the analysis of the purchasing decision-making process of women in the Slovak Republic. The first part focuses on the environment of the decorative cosmetics market. More specifically, this characteristic includes …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 9. 2020
  • Vedoucí: Jana Hodulová
  • Oponent: Martina Příhodová

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita Ostrava

VŠB – Technická univerzita Ostrava

Ekonomická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod