Analýza nákupného rozhodovacieho procesu na trhu dekoratívnej kozmetiky – Tatiana Poláková
Tatiana Poláková
Master's thesis
Analýza nákupného rozhodovacieho procesu na trhu dekoratívnej kozmetiky
The Analysis of Purchasing Decision Making Process on the Decorative Cosmetic Market
Anotácia:
Dekoratívna kozmetika je každodennou súčasťou a nutnosťou v živote žien. Každým rokom na trhu pribúdajú nové značky a varianty produktov dekoratívnej kozmetiky. Diplomová práca sa zoberá analýzou nákupného rozhodovacieho procesu žien v Slovenskej republike. V prvej časti je charakterizované prostredie na trhu dekoratívnej kozmetiky. Presnejšie táto charakteristika obsahuje opis produktov kozmetického …viacAbstract:
Decorative cosmetics is a daily part and a necessity in the life of women. New brands and variants of decorative cosmetics products are appearing on the market every year. This thesis deals with the analysis of the purchasing decision-making process of women in the Slovak Republic. The first part focuses on the environment of the decorative cosmetics market. More specifically, this characteristic includes …viac
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2019
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/141985
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 9. 2020
- Vedúci: Jana Hodulová
- Oponent: Martina Příhodová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
POLÁKOVÁ, Tatiana. \textit{Analýza nákupného rozhodovacieho procesu na trhu dekoratívnej kozmetiky}. Online. Diplomová práca. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/ryjiw3/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVSB – Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaMaster programme / odbor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Country of Origin Effect on Purchasing Decision Making of FMCG Products for Czech Customers
Mahammad Mammadov -
Impact of labeling and package on customer decision making in cosmetics industry
Dinara Mangusheva -
Vliv rodinného prostředí na nákupní rozhodování
Eva Švecová -
Vnímanie zelenej dekoratívnej kozmetiky vybranou cieľovou skupinou
Andrea Babicová -
Analýza spotřebitelského chování
Dávid Pišoja -
Hierarchical cluster analysis of categorical data
Zdeněk Šulc -
Shluková analýza
Tereza Grúzová -
Bio-Inspired Prototype-Based Models and Applied Gompertzian Dynamics in Cluster Analysis
Lukáš Pastorek