Využití metod Competitive Intelligence pro malé a střední podniky – Miroslav Novák
Miroslav Novák
Diplomová práce
Využití metod Competitive Intelligence pro malé a střední podniky
Competitive Intelligence in small and medium enterprises
Anotace:
Diplomová práce se zabývá Competitive Intelligence, mnohdy označovaným také jako konkurenční zpravodajství, které představuje v českých podmínkách méně známou avšak postupně se rozvíjející disciplínu. Podstatou diplomové práce je aplikace metod Competitive Intelligence v podmínkách společnosti spadající do kategorie malých a středních podniků. Teoretická část práce poskytuje čtenáři ucelený pohled …víceAbstract:
This thesis concentrates on Competitive Intelligence which is not well known in the Czech region. On the other hand, it has been a rapidly increasing discipline. The main aim of this thesis is to suggest how to use the methods of Competitive Intelligence in small and medium-sized companies. The theoretical part summarises the terminology of Competitive Intelligence. At first the strategic management …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 5. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/33514
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 8. 2012
- Vedoucí: Zdeněk Molnár
- Oponent: Jindřich Střelka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/33514
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Informační systémy a technologie
Práce na příbuzné téma
-
Competitiveness of small and medium sized enterprises in China
Xie Xie -
Specifics of governance model in small and medium sized companies
Kristina Palakhova -
Specifics of governance model in small and medium sized companies
Nurzhan Bekishev -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Electronic Marketing in Small and Medium Sized Enterprises (SME)
Ilie Nejdanov -
Chances and risks of Human Resources Management of small and medium-sized enterprises in the area of employee engagement with regards to the employees’ age
Roxana-Anka Hinzmann -
The European Union support tools and their impact on the Small and Medium-sized Enterprises in Czech and Slovak Republic
Kristína Srdošová -
Economic Development and Small-Medium-Sized enterprises: A study in the Caucasus region
Eshkin IBRAGIMOV