Marketingový komunikační mix vybraného podniku - produktu – Bc. Zuzana Makúchová
Bc. Zuzana Makúchová
Bachelor's thesis
Marketingový komunikační mix vybraného podniku - produktu
The Marketing Communication mix of the chosen company - product
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou projektování marketingových komunikačních aktivit vybraného podniku - SKYLAB spol. s r. o. V teoretické části je zaměřena na marketingový mix a mix nástrojů marketingové komunikace obecně. Tato teoretická východiska spolu se situační analýzou jsou základem pro vlastní projektovou tvorbu. V praktické části je analyzována dosavadní marketingová činnost společnosti …moreAbstract:
This thesis describes the problematic of projecting and planning of marketing communication activities within the company SKYLAB spol. s r. o. Theoretical part of the thesis is focused on marketing mix and the tools of marketing communication in general. The theoretical base along with situational analysis creates the foundation of the project. The practical part describes the analysis of current company …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2016
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/un6a6/
Thesis defence
- Date of defence: 7. 6. 2016
- Supervisor: PhDr. Pavel Čírtek
- Reader: Ing. Miloslav Vaňák
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketingový komunikační mix vybraného vinařství
Kamila Ilgnerová -
Marketingový komunikační mix vybrané destinace
Magdaléna Ludíková -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Viktoriia Cherepkova