Efektivnost komerční komunikace – Ing. Jana Dobřichovská, DiS.
Ing. Jana Dobřichovská, DiS.
Bakalářská práce
Efektivnost komerční komunikace
Effectiveness of Commercial Communication
Anotace:
Tato práce nazvaná „Efektivnost komerční komunikace“ se zabývá procesem tvorby reklamní kampaně a vlivem jejího zpracování na dosažení stanoveného cíle nebo cílů, to vše v kontrastu s efektivností. Samotný fakt, že společnosti investují nemalé peníze do různých forem reklamy ve snaze oslovit spotřebitele a přesvědčit je k nákupu svých výrobků či služeb a s tím související efektivnost při její přípravě …víceAbstract:
This work called 'Effectiveness of Commercial Communication' deals with the process of an advertising campaign and the influence of its processing on meeting the set objective or objectives, all this in contrast to effectiveness. The fact that companies invest not a little money into various forms of advertising in effort to address consumers and persuade them to buy their products or services and …víceKlíčová slova
marketingový komunikační mix komerční komunikace efektivnost propagační akce reklamní kampaň reklama reklamní spot reklamní sdělení komunikační strategie měření efektivnosti Marketing Communication Mix Commercial Communication Effectiveness Promotion Advertising Campaign Advertising Commercial Advertising Communication Communication Strategy Effectiveness Measurement
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2009
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/wdddu/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2009
- Vedoucí: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
- Oponent: Mgr. Miloslava Kykalová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketingový komunikační mix vybraného vinařství
Kamila Ilgnerová -
Marketingový komunikační mix vybrané destinace
Magdaléna Ludíková -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Viktoriia Cherepkova