Ing. Jana Dobřichovská, DiS.
Bachelor's thesis
Efektivnost komerční komunikace
Effectiveness of Commercial Communication
Abstract:
Tato práce nazvaná „Efektivnost komerční komunikace“ se zabývá procesem tvorby reklamní kampaně a vlivem jejího zpracování na dosažení stanoveného cíle nebo cílů, to vše v kontrastu s efektivností. Samotný fakt, že společnosti investují nemalé peníze do různých forem reklamy ve snaze oslovit spotřebitele a přesvědčit je k nákupu svých výrobků či služeb a s tím související efektivnost při její přípravě …moreAbstract:
This work called 'Effectiveness of Commercial Communication' deals with the process of an advertising campaign and the influence of its processing on meeting the set objective or objectives, all this in contrast to effectiveness. The fact that companies invest not a little money into various forms of advertising in effort to address consumers and persuade them to buy their products or services and …moreKeywords
marketingový komunikační mix komerční komunikace efektivnost propagační akce reklamní kampaň reklama reklamní spot reklamní sdělení komunikační strategie měření efektivnosti Marketing Communication Mix Commercial Communication Effectiveness Promotion Advertising Campaign Advertising Commercial Advertising Communication Communication Strategy Effectiveness Measurement
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2009
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/wdddu/
Thesis defence
- Date of defence: 18. 6. 2009
- Supervisor: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
- Reader: Mgr. Miloslava Kykalová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketingový komunikační mix vybraného vinařství
Kamila Ilgnerová -
Marketingový komunikační mix vybrané destinace
Magdaléna Ludíková -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Viktoriia Cherepkova