Žák s poruchou chování na základní škole – Mgr. Vladislava Peřinková
Mgr. Vladislava Peřinková
Bachelor's thesis
Žák s poruchou chování na základní škole
Pupil with conduct disorder in elementary school
Abstract:
Tato práce je zaměřena na výuku žáka s poruchou chování v běžné třídě základní školy z pohledu vyučujících druhého stupně, kteří učí žáka s poruchou chování. Zmapování jejich zkušeností a názorů na podmínky, ve kterých vzdělávání v současné době probíhá. Nastínění možných řešení k zefektivnění výchovně vzdělávacího procesu.Abstract:
This essay is aimed at teaching a pupil having behaviour disorder, who is in an usual class of primary school, from second grade teachers’ view, who teach the pupil having behaviour disorder. Reconnaissance their experiences and opinions about conditions of education in nowadays. Adumbration feasible solutions for innovation education program.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 4. 2010
Identifier:
https://is.muni.cz/th/psdl2/
Thesis defence
- Date of defence: 2. 6. 2010
- Supervisor: Mgr. Jan Zahradník
- Reader: prof. PhDr. Marie Vítková, CSc.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Special Education / Special Education
Theses on a related topic
-
Teachers’ views on accommodating learners of English with special educational needs
Nikola Bartošová -
Teaching English to Learners with Special Educational Needs
Jitka MELCROVÁ -
Integrace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami ve vybrané ZŠ na Praze-východ
Radka Brothers -
Integrace žáka se SPU do vzdělávání v ZŠ Křivoklát
Edita Štillerová -
Co s sebou přináší integrace dětí se speciálně vzdělávacími potřebami do hlavního vzdělávacího proudu
Monika Pliešovská -
Postoje spolužáků jako faktor úspěšné integrace žáka se zrakovým postižením na základní škole
Markéta Sedláčková -
Integrace žáků se SPU se zaměřením na dyskalkulii v základních školách
Barbora Špačková -
Integrace dětí se specificky narušeným vývojem řeči z pohledu logopeda speciálně pedagogického centra
Michaela Mlynárová