Žák s poruchou chování na základní škole – Mgr. Vladislava Peřinková
Mgr. Vladislava Peřinková
Bakalářská práce
Žák s poruchou chování na základní škole
Pupil with conduct disorder in elementary school
Anotace:
Tato práce je zaměřena na výuku žáka s poruchou chování v běžné třídě základní školy z pohledu vyučujících druhého stupně, kteří učí žáka s poruchou chování. Zmapování jejich zkušeností a názorů na podmínky, ve kterých vzdělávání v současné době probíhá. Nastínění možných řešení k zefektivnění výchovně vzdělávacího procesu.Abstract:
This essay is aimed at teaching a pupil having behaviour disorder, who is in an usual class of primary school, from second grade teachers’ view, who teach the pupil having behaviour disorder. Reconnaissance their experiences and opinions about conditions of education in nowadays. Adumbration feasible solutions for innovation education program.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/psdl2/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2010
- Vedoucí: Mgr. Jan Zahradník
- Oponent: prof. PhDr. Marie Vítková, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Teachers’ views on accommodating learners of English with special educational needs
Nikola Bartošová -
Teaching English to Learners with Special Educational Needs
Jitka MELCROVÁ -
Integrace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami ve vybrané ZŠ na Praze-východ
Radka Brothers -
Integrace žáka se SPU do vzdělávání v ZŠ Křivoklát
Edita Štillerová -
Co s sebou přináší integrace dětí se speciálně vzdělávacími potřebami do hlavního vzdělávacího proudu
Monika Pliešovská -
Postoje spolužáků jako faktor úspěšné integrace žáka se zrakovým postižením na základní škole
Markéta Sedláčková -
Integrace žáků se SPU se zaměřením na dyskalkulii v základních školách
Barbora Špačková -
Integrace dětí se specificky narušeným vývojem řeči z pohledu logopeda speciálně pedagogického centra
Michaela Mlynárová