Jan Malý
Bakalářská práce
Využití DEA modelů v oblasti TV reklamy
Use of DEA models in TV advertisement
Anotace:
Tato práce pojednává o aplikaci DEA modelů v oblasti televizních reklam. DEA modely jsou jednou z oblastí lineární optimalizace a zabývají se měřením relativní efektivnosti homogenních produkčních jednotek v různých oblastech. Teoretická část práce je rozdělena do dvou kapitol, přičemž v první kapitole jsou přiblíženy základní principy DEA modelů, samotný pojem efektivnost a dále jsou zde představeny …víceAbstract:
This thesis is focused on the application of DEA models in TV advertisements. DEA models are one of the areas of linear optimization and are focused on measuring the efficiency of homogeneous production units in various fields. The theoretical part of this thesis is divided into two chapters, first one presenting basic principles of the DEA models, the term efficiency, and specific models that are …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 12. 2019
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/80005
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2020
- Vedoucí: Petra Zýková
- Oponent: Josef Jablonský
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/80005
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Kvantitativní metody v ekonomice / Matematické metody v ekonomii
Práce na příbuzné téma
-
Zhodnocení technické efektivnosti pobytových sociálních služeb dle modelu Data Envelopment Analysis
Izabela Ertingerová -
Dynamic Data Envelopment Analysis
Petra Zýková -
"Efficiency evaluation of production units through Data Envelopment Analysis at banking sector"
Lucie Chytilová -
Aplikace metody Data Envelopment Analysis na vybrané bankovní instituce
Anastassiya Pak -
Data envelopment analysis as an alternative approach to managing risks in banking
Zuzana Fialová -
Risk Management Analysis in Banking Industry
Xiaotong Sang -
Je televizní reklama v dnešní době stále ještě relevantní?
František Dolejší -
Marketing a reklama ve vztahu k pěti typům postmoderní osobnosti
Tomáš Ulrich