Framing efekt a jeho využití při tvorbě marketingové strategie – Kateřina Černá
Kateřina Černá
Bakalářská práce
Framing efekt a jeho využití při tvorbě marketingové strategie
Framing effect and its use in process of creating marketing strategy.
Anotace:
Bakalářská práce pojednává o vlivu framing efektu na nákupní rozhodovací proces zákazníka a identifikuje rozdílnost působení jednotlivých typů tohoto efektu. Výsledky působení rámů a jim vhodná marketingová doporučení byla zpracována na základě analýzy experimentu ve formě dotazníkového šetření. Framing efekt ovlivňuje zákazníka dle jeho demografických údajů odlišně, a proto byly v práci navrženy marketingová …víceAbstract:
The bachelor thesis discusses the influence of framing effect on the customer's purchasing decision process and identifies the differences in the effect of each type of framing effect. The results of the framing effect and the appropriate marketing recommendations for them were based on the analysis of an experiment in the form of a questionnaire survey. The framing effect affects customers differently …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2022
- Vedoucí: doc. Ing. Lea Kubíčková, Ph.D.
- Oponent: Stanislav Mokrý, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor / specializace:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Iracionální chování zákazníků společnosti Flixbus
Vojtěch Dyntera -
Iracionální chování zákazníků poštovních služeb
Klára Baťová -
Analýza iracionálního nákupního chování
Lucie Remeňová -
Zhodnocení vlivu faktorů působících na kupní chování zákazníka
Dominika ZÍVALOVÁ -
Vliv PPC reklamy na nákupní rozhodovací proces zákazníka
David Hubáček -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces spotřebitele v gastronomii
Monika Čapková -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Monika Hegarová -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Daniel Havlíček