Kateřina Černá

Bakalářská práce

Framing efekt a jeho využití při tvorbě marketingové strategie

Framing effect and its use in process of creating marketing strategy.
Anotace:
Bakalářská práce pojednává o vlivu framing efektu na nákupní rozhodovací proces zákazníka a identifikuje rozdílnost působení jednotlivých typů tohoto efektu. Výsledky působení rámů a jim vhodná marketingová doporučení byla zpracována na základě analýzy experimentu ve formě dotazníkového šetření. Framing efekt ovlivňuje zákazníka dle jeho demografických údajů odlišně, a proto byly v práci navrženy marketingová …více
Abstract:
The bachelor thesis discusses the influence of framing effect on the customer's purchasing decision process and identifies the differences in the effect of each type of framing effect. The results of the framing effect and the appropriate marketing recommendations for them were based on the analysis of an experiment in the form of a questionnaire survey. The framing effect affects customers differently …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 20. 6. 2022
  • Vedoucí: doc. Ing. Lea Kubíčková, Ph.D.
  • Oponent: Stanislav Mokrý, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta

Mendelova univerzita v Brně

Provozně ekonomická fakulta

Bakalářský studijní program / obor / specializace:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický / Marketing a obchod