Reklama na internetu se zaměřením na sociální sítě – Jakub Zelenka
Jakub Zelenka
Bakalářská práce
Reklama na internetu se zaměřením na sociální sítě
Internet advertising with a focus on social media
Anotace:
Předmětem bakalářské práce je problematika inzerce a reklamy na sociálních sítích. Představuje nejznámější druhy reklam, dále popisuje jednotlivé sociální sítě, jejich fungování a zjišťuje, jak je uživateli vnímána zacílená reklama. Porovnává efektivitu reklamy na Pinterestu a Facebooku, a výstupem komparace a dotazníkového šetření je pak vyvození doporučení online marketingové strategie pro web zento …víceAbstract:
The subject of the bachelor thesis is the advertising on social networks and ads. It presents the most well-known types of advertising, then describes few most used social networks, their functionalities and finds out, how targeted advertising is perceived by users. It compares the effectiveness of advertising on Pinterest versus Facebook, and the output of the comparison, and questionnaire survey …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2022
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/hl996/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2022
- Vedoucí: Ing. Alena Šafrová Drášilová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Igor Pruša, Ph.D. et Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS vysoká škola, a.s.
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Economics of Internet Advertising
Lucie Langmajerová -
Internet jako inzertní médium
Michaela Pařenicová -
Internet jako inzertní médium
Zdeněk Netolický -
Internet a reklama
David Zapletal -
Comparing the Language of Print and On-line Advertising
Kristýna Mráková -
Skrytá reklama na sociálních sítích
Tereza Pantůčková -
Reklama na sociálních sítích
Kateřina Frycová -
Online reklama kosmetických značek na sociálních sítích v době zdravotní a válečné krize
Elena Zedková