Metodická a odborná příprava závěrečné zkoušky oboru kadeřník - kadeřnice – Bc. Martina Buchtová
Bc. Martina Buchtová
Bakalářská práce
Metodická a odborná příprava závěrečné zkoušky oboru kadeřník - kadeřnice
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na průběh studia a přípravu žáků na závěrečnou zkoušku. Návrh nového zpracování témat pro písemnou, praktickou a ústní závěrečnou zkoušku. A na závěr průzkum o připravenosti a informovanosti žáků na závěrečné zkoušky.Abstract:
The bachelor work is aimed at the process of studies and preparation of students for the final examination. The concept of a new elaboration of items for written, practical and verbal final examination.Further to a conclusion of a survey about preparedness and awareness of students to the final examination.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 6. 2006
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/z903t/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2006
- Vedoucí: PaedDr. Pavel Konupčík
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství praktického vyučování
Práce na příbuzné téma
-
Výchovně vzdělávací cíle v matematice na I. stupni základní školy
Marcela Krákorová -
Prožitek ve výtvarné výchově jako cíl výchovně-vzdělávacího procesu?
Lydie Veselá -
Výchovné vzdělávací práce v tanečním oboru prostřednictvím tvůrčí aktivity dítěte.
Anna Golubeva -
Výchovně vzdělávací programy českých mateřských škol v době totality a po roce 1989
Klára Klimková -
Vzdělávací nabídka mimoškolních vzdělávacích institucí daného regionu
Michaela Oherová -
Vzdělávací a výchovné cíle v Československu v letech 1948-1989 - příklad učebnic občanské výchovy
Iva Koubová -
Využití loutek ve výchovně vzdělávacím programu Voda nad zlato v mateřské škole
Ester Schmidtová -
Výchovně vzdělávací činnosti v mateřských školách jako cílený prostředek pro rozvoj prosociálního chování u dětí
Eva BÍNEROVÁ