Komunikační strategie inovačního ekosystému Moravskoslezského kraje – Bc. Petr Spěvák
Bc. Petr Spěvák
Master's thesis
Komunikační strategie inovačního ekosystému Moravskoslezského kraje
Communication Strategy of the Innovation Ecosystem of the Moravian-Silesian Region
Abstract:
Cílem diplomové práce je vytvoření komunikační strategie inovačního ekosystému v Moravskoslezském kraji pro MSIC. První kapitola vymezuje teoretická východiska problematiky, dále zahrnuje definování marketingové, komunikační strategie a inovačního ekosystému, včetně definice základních teoretických pojmů. Druhá kapitola obsahuje analýzu současného stavu komunikační strategie inovačního ekosystému. …moreAbstract:
The aim of the thesis is to create a communication strategy of the innovation ecosystem in the Moravian-Silesian Region for MSIC. The first chapter defines the theoretical background of the issue, defining marketing, communication strategy and innovation ecosystem, including the definition of basic theoretical concepts. The second chapter contains an analysis of the current state of the communication …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 5. 2024
Identifier:
https://is.slu.cz/th/jl7y9/
Thesis defence
- Date of defence: 13. 6. 2024
- Supervisor: Ing. Tomáš Pražák, Ph.D.
- Reader: Ing. Vendula Margaretis Rechová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SPĚVÁK, Petr. \textit{Komunikační strategie inovačního ekosystému Moravskoslezského kraje}. Online. Master's thesis. Opava: Silesian University in Opava, School of Business Administration in Karvina. 2024. Available from: https://theses.cz/id/rzu0k4/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaMaster programme / field:
Economics and Management / Trade and Marketing
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Moderní marketingová komunikace společnosti s integrovaným portfoliem zákazníků B2B a B2C
Klára Švábová -
Marketingová komunikace společnosti Cafe Eternity
Lucie Onderková -
Marketingová komunikace společnosti HON-KUCHYNĚ
Lukáš Dedek -
Marketingová komunikace pojišťovny Kooperativa
Eliška Přikrylová -
Marketingová komunikace při zavedení nového produktu na trh
Veronika Čelková -
Online marketingová komunikace organizace Základní škola a mateřská škola Montessori Ostrava
Lucie Vavrušková