Bc. Žaneta Churavá

Diplomová práce

Retro značky v současnosti a jejich potenciál na trhu

Today’s retro brands market potential
Anotace:
Diplomová práce Retro značky v současnosti a jejich potenciál na trhu se zabývá trendem návratu českých retro značek se zaměřením na objasnění pozadí jejich úspěšného znovuobnovení. V teoretické části práce je definován pojem retro značka a vyložen pojem retro marketing. Retro trend je zasazen do širšího kontextu sociálně-kulturních a psychologických aspektů jeho obliby mezi spotřebiteli. Otázkou je …více
Abstract:
This thesis focuses on Czech Retro Brands and the trend of their comeback on the market. It also deals with the clarification on their successful restoration. The term Retro is defined in the theoretical part of the thesis, so as the term Retro Marketing. Retro trend is contextualized in socio-cultural and psychological aspects of its popularity among customers. The question is, how much are customers …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 5. 2017
  • Vedoucí: PhDr. Marek Matějka
  • Oponent: PhDr. Pavel Čírtek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní