Sociální klima školní třídy na 1. stupni základní školy – Bc. et Bc. Lenka Trnková
Bc. et Bc. Lenka Trnková
Bachelor's thesis
Sociální klima školní třídy na 1. stupni základní školy
School social climate at the first degree of the elementary school
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá problematikou sociálního klimatu školní třídy na 1. stupni ZŠ. Práce je rozdělena na dvě části. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy, vztahující se k dané problematice: školní třída, prostředí, atmosféra, sociální klima, klima školní třídy. Tato část se dále zaměřuje na tvůrce klimatu: osobnost žáka, vývojové změny žáka mladšího školního věku, učitel a jeho kompetence …viacAbstract:
This thesis deals with the issue of the social climate of the school classes at elementary schools. The thesis is divided into two parts. The theoretical part provides an explanation of essential terms related to the given issue: school class, environment, atmosphere, social climate and the climate of the school class. This part is also focused on the creators of the climate: personality of the pupil …viacKľúčové slová
Školní třída sociální klima klima školní třídy žák učitel metody zkoumání školního klimatu dotazník B-4 dotazník My Class Inventory. Keywords School class social climate classroom climate student teacher school climate research methods questionnaire B-4 My Class Inventory questionnaire.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ljwy8/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2012
- Vedúci: Mgr. Alena Bendová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / odbor:
Specialization in Education / Teacher Training in Foreign Languages - German Language
Práce na příbuzné téma
-
Formy a metody popularizace artificiální hudby v periodě let 2000-2020 a možnosti jejich školního využití
Kristýna HUDEČKOVÁ -
Tvorba divadelní inscenace ve školním kolektivu s důrazem na alternativní metody vzniku jevištního tvaru
Tereza Krejčová -
Budování třídního klimatu ve vybrané třídě malotřídní základní školy ve Středočeském kraji
Jana Šmejkalová -
Transgender dítě na základní škole v kontextu třídního a školního klimatu
Milena Rulcová -
Význam klimatu školy v prevenci problémového chování na nižším stupni Církevní základní školy svaté Ludmily v Hradci nad Moravicí
Andrea Sakreidová -
Formativní a sumativní hodnocení ve vztahu ke školnímu klimatu
Ján Štefančík -
Sociální a emoční klima školní třídy
Petr Česák -
Klima školní třídy
Michal Krajník