Rozvoj sociálnych a emocionálnych zručností nadaných detí v inkluzívnom vzdelávacom prostredí – Mgr. Petra NEČESANÁ
Mgr. Petra NEČESANÁ
Bachelor's thesis
Rozvoj sociálnych a emocionálnych zručností nadaných detí v inkluzívnom vzdelávacom prostredí
Social and emotional skills training in gifted children in inclusive education
Anotácia:
Práca sa zameriava na problematiku rozvoja sociálnych a emocionálnych zručností u nadaných detí v inkluzívnom vzdelávacom prostredí. Uvádza základné pojmy a ich súčasné vymedzenie, ponúka pohľad na osobnostné, sociálne a emocionálne charakteristiky nadaných z hľadiska súčasných výskumov a názorov. Popisuje proces rozvoja sociálnych a emocionálnych zručností s dôrazom na uplatnenie u nadaných detí a …viacAbstract:
The thesis is focused on social and emotional skills training in gifted children in inclusive education. It presents basic concepts and their contemporary definitions. It offers current research and opinions about personal, social and emotional characteristics of gifted. It describes process of social and emotional skills training with an emphasis on the application to programs for gifted children …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Kateřina Jeřábková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
NEČESANÁ, Petra. \textit{Rozvoj sociálnych a emocionálnych zručností nadaných detí v inkluzívnom vzdelávacom prostredí}. Online. Bakalárska práca. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Faculty of Education. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/s004a7/.
Jak správně citovat práci
NEČESANÁ, Petra. Rozvoj sociálnych a emocionálnych zručností nadaných detí v inkluzívnom vzdelávacom prostredí. Olomouc, 2021. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of EducationBachelor programme / odbor:
Special Needs Pedagogy / Special Education - intervention
Práce na příbuzné téma
-
Využitie sociálnych sietí pre podporu a rozvoj športových klubov
Michal Mráz -
Identifikace nadání a mimořádného nadání žáků běžné základní školy
Pavla Francová -
Přesnost a struktura rodičovského a učitelského posouzení schopností dětí v kontextu mimořádného nadání
Michal Jabůrek -
Hypersenzitivita a nadání optikou teorie pozitivní dezintegrace: Systematická review
Kristýna Slováková -
Postoje učitelů k nadání a rozvoji nadaných dětí
Lenka Berecková -
Naplňování Koncepce podpory rozvoje nadání a péče o nadané v období let 2014-2020 základními školami v Moravskoslezském kraji
Markéta Peterková -
Mimořádně nadaní žáci v primární škole
Lucie Bernatová -
Nadaní žáci v matematice
Hana Hartová
Názov
Vložil
Vložené
Práva
Theses s004a7 s004a7/2
30. 4. 2021