Egor Nefedov

Bakalářská práce

Vliv reklamní slepoty na efektivitu digitálních reklamních kampaní a způsoby jejího překonání

The influence of advertising blindness on the effectiveness of digital advertising campaigns and ways to overcome it
Anotace:
Tato bakalářská práce se věnuje problematice reklamní slepoty v prostředí internetové reklamy. Cílem bakalářské práce je identifikovat faktory, které mají největší dopad na eliminaci reklamní slepoty. V teoretické části je uvedeno představení internetové reklamy, dále je představeno shrnutí dosavadních poznatků o fenoménu reklamní slepoty, příčinách jejího vzniku, důsledcích a způsobech jejího překonání …více
Abstract:
This bachelor’s thesis deals with the issue of advertising blindness in the environment of online advertising. This thesis aims to identify the factors that have the greatest impact on the elimination of advertising blindness. The theoretical aspect presents the introduction of online advertising and a summary of existing knowledge about the phenomenon of advertising blindness. It reveals the causes …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 8. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 5. 2021
  • Vedoucí: Václav Stříteský
  • Oponent: Šárka Tinková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/83208