Pavel ČERNÝ
Bachelor's thesis
Nastolování agendy na Facebooku
Agenda setting on Facebook
Anotácia:
Tato práce se zabývá nastolováním agendy na Facebooku. Teorie nastolování agendy byla totiž vytvořena především pro média starého typu, např. noviny, TV, rozhlas. WEB 2.0 vytváří odlišné prostředí pro mediální účinky. Cílem této práce je zjistit, jaké faktory v podmínkách sociální sítě Facebook ovlivňují hodnocení článků na této síti zveřejněných.Abstract:
This thesis concerns with agenda settings on Facebook. The agenda settings theory was based up to media of old type, e.g. newspapers, TV, radio. WEB 2.0 creates different environment for media effects. Aim of this thesis is to discover, which factors in conditions of social network of Facebook influence evaluation of articles published on this network.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2013
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: PhDr. Mgr. František Kalvas, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ČERNÝ, Pavel. Nastolování agendy na Facebooku. Plzeň, 2013. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta filozofická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta filozofickáUniversity of West Bohemia
Faculty of Philosophy and ArtsBachelor programme / odbor:
Sociology / Sociology
Práce na příbuzné téma
-
Nastolování agendy na Facebooku
Pavel ČERNÝ -
Nastolování agendy Čapí hnízdo a EET z pohledu vlastníků médií: Komparativní obsahová analýza MF Dnes a Hospodářských novin
Jan Singer -
Nastolování agendy prezidentských voleb 2023
Kristýna Hlinomazová -
Komparace mediálního pokrytí uprchlické agendy v denících MF Dnes a Frankfurter Allgemeine Zeitung
Kateřina Šmajzrová -
Prezidentské kampaně ve Francii – analýza vývoje politické komunikace a nastolování agendy vítězných kandidátů
Markéta Baráková -
Proměny mediální reprezentace ekologické agendy v českém tisku
Barbora Šlapáková -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Sanzhar Isakov -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev