Vliv marketingové komunikace na konzumní chování společnosti – Bc. Evgeniia Galeeva
Bc. Evgeniia Galeeva
Bakalářská práce
Vliv marketingové komunikace na konzumní chování společnosti
Impact of Marketing Communications on Consumer's Behavior
Anotace:
Tématem bakalářské práce je vliv marketingové komunikace na konzumní chování společnosti. Tomuto tématu se lze věnovat z mnoha úhlů pohledu, tato práce se ale zabývá problematikou vývoje konzumerismu v současné rovině a role marketingové komunikaci v tomto vývoji. Teoretická část je věnovaná fenoménu konzumerismu v současné době, podmínkám jeho existence a pojmům s tím souvisejících, jako jsou konzumní …víceAbstract:
The theme of this bachelor work is an impact of marketing communication on consumer's behavior. This theme is extensive. The work is focused on the issue of the current development of consumerism and the role of marketing communication in this process. The theoretical part of the paper is devoted to the phenomenon of consumerism, to the conditions of its existence and to the respective terms, such …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 9. 2017
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/m0lpr/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 11. 2017
- Vedoucí: PhDr. Marek Matějka
- Oponent: Ing. Pavel Rosenlacher
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová