Bc. Martin Heřmanský

Master's thesis

Specifika integrované marketingové komunikace firmy Harley-Davidson Czech Republic

Integrated Marketing Communications Specifics in Harley-Davidson Czech Republic
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá specifikami integrované marketingové komunikace prémiové automotive značky Harley-Davidson v České republice. První kapitola je zaměřena na analýzu marketingového prostředí českého motocyklového trhu s bližším důrazem na tržní segmentaci. Druhá kapitola je věnována životnímu stylu coby fenoménu moderního marketingu a jeho návaznosti na marketingovou komunikaci. Třetí …more
Abstract:
This diploma thesis deals with the Integrated Marketing Communications‘ Specifics of the premium automotive brand Harley-Davidson in the Czech republic. The first chapter focuses on the marketing environment analysis of the Czech motorcycle market with a closer focus on market segmentation. The second chapter is dedicated to the lifestyle as a phenomenon of the modern marketing and its relation to …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 7. 6. 2013
  • Supervisor: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
  • Reader: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní