Specifika integrované marketingové komunikace firmy Harley-Davidson Czech Republic – Bc. Martin Heřmanský
Bc. Martin Heřmanský
Master's thesis
Specifika integrované marketingové komunikace firmy Harley-Davidson Czech Republic
Integrated Marketing Communications Specifics in Harley-Davidson Czech Republic
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá specifikami integrované marketingové komunikace prémiové automotive značky Harley-Davidson v České republice. První kapitola je zaměřena na analýzu marketingového prostředí českého motocyklového trhu s bližším důrazem na tržní segmentaci. Druhá kapitola je věnována životnímu stylu coby fenoménu moderního marketingu a jeho návaznosti na marketingovou komunikaci. Třetí …moreAbstract:
This diploma thesis deals with the Integrated Marketing Communications‘ Specifics of the premium automotive brand Harley-Davidson in the Czech republic. The first chapter focuses on the marketing environment analysis of the Czech motorcycle market with a closer focus on market segmentation. The second chapter is dedicated to the lifestyle as a phenomenon of the modern marketing and its relation to …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2013
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/b6lxf/
Thesis defence
- Date of defence: 7. 6. 2013
- Supervisor: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
- Reader: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HEŘMANSKÝ, Martin. \textit{Specifika integrované marketingové komunikace firmy Harley-Davidson Czech Republic}. Online. Master's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2013. Available from: https://theses.cz/id/s0rlqa/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti
Adéla Halouzková -
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané prodejny
Nela Jurygáčková -
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti
Kateřina Pavlicová -
Nástroje marketingového komunikačního mixu Zámečku Petrovice
Nikol Kajsturová -
Využití nových nástrojů marketingového komunikačního mixu při propagaci vybraného podniku
Magomed Magomedov -
Nastavení marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti
Nikolas Adók -
Nastavení marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti
Kristýna Lorenčičová -
Nastavení marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti
Šotkovská Šotkovská