Bc. Khrystyna Beregova

Diplomová práce

Reklama jako obraz kultury

Advertising as an image of culture
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na zkoumání kulturních aspektů a specifických kulturních projevů v reklamě. V práci je zachyceno jak se během času měnila společnost, kvalita života, životní styl a preference. K jakým došlo kulturním změnám i v reklamním prostředí. Diplomová práce je rozdělená do dvou častí. První část je teoretická, ve které jsou charakterizované psychologické aspekty změn ve společnosti …více
Abstract:
The thesis aims to research specific cultural aspects in advertising, underlines the way society, quality of life, lifestyle and preferences have changed over time, and emphasizes what has changed culturally in the field of advertising. The paper consists of two parts: theoretical and practical. First part describes psychological aspects of society‘s evolution due to the trends in politics, economy …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 4. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 6. 2019
  • Vedoucí: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
  • Oponent: PhDr. Ilona Toufarová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní