Vztah učitele a žáka v české škole 21. století – Hana BORDOVSKÁ
Hana BORDOVSKÁ
Diplomová práce
Vztah učitele a žáka v české škole 21. století
The relationship between teacher and pupil in the Czech school of the 21st century
Anotace:
Diplomová práce pojednává o vztahu mezi učitelem a žákem v české škole 21 století. V teoretické části se věnuje vymezení humanistického přístupu ve vzdělávání, charakteristice učitele a žáka 1. stupně základní školy a jejich vzájemnému vztahu. Cílem empirické části práce je zjistit, zda je vztah učitelů 1. stupně základní školy k jejich žákům postaven na uplatňování humanistického přístupu a co konkrétně …víceAbstract:
This thesis deals with a relationship between teacher and pupil at czech school in the 21st century. Theoretical part of this thesis is devoted to specification of humanistic approach in education and characteristic of elementary school`s teacher and pupil and their mutual relationship. The goal in the empirical part of this thesis is to find out whether the attitude of elementary school`s teachers …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 3. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 5. 2018
- Vedoucí: Mgr. MgA. Žaneta Šimlová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BORDOVSKÁ, Hana. Vztah učitele a žáka v české škole 21. století. Ostrava, 2018. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Vztah učitele a žáka na 1. stupni ZŠ ve škole 21. století
Kateřina BOŘUCKÁ -
Potenciál spirituality v sociální práci při podpoře klienta v jeho strachu, úzkosti nebo osamělosti ve stáří pohledem V. E. Frankla
Jaroslava Liptáková -
Pedagogická komunikace v předškolním vzdělávání
Katarína MICHALKOVÁ -
Pedagogická komunikace očima žáků středních odborných škol
Tomáš KOZÁK -
Efektivní komunikace učitele v problémových situacích s dětmi v mateřské škole
Lucie MACEJOVÁ -
Komunikace mezi učitelem a žákem v kontextu distančního vzdělávání
Veronika ČMIELOVÁ -
Zásady efektivní komunikace v předškolním vzdělávání
Eva CHLUPOVÁ -
Komunikace alternativní základní školy s rodiči během pandemie koronaviru v roce 2020
Lucie Pechová