Tereza TEUFELOVÁ

Bakalářská práce

Marketingové aktivity vybraného podniku z oblasti fitness

Marketing activities of chosen company in the sphere of fitness
Anotace:
Cílem této práce je porovnat efektivitu marketingové strategie před a po realizaci určitých marketingových rozhodnutí firmy Fit club Amazonky. V úvodním teoretickém bloku se práce zabývá problematikou marketingu v oblasti služeb, jednotlivými nástroji marketingového mixu služeb, popisem procesu strategického plánování v podniku, specifiky tvorby SWOT analýzy, významem informačních systému v podniku …více
Abstract:
The goal of this work is to compare the effectiveness of marketing strategy before and after the implementation of certain marketing decisions in the company Fit club Amazonky. In the initial theoretical block deals the work with marketing in the field of services, the marketing mix instruments, a description of the strategic planning process in the company, the specificities of SWOT analysis, the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 3. 2012
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Helena Michajlovská

Citační záznam

Jak správně citovat práci

TEUFELOVÁ, Tereza. Marketingové aktivity vybraného podniku z oblasti fitness. Ústí nad Labem, 2012. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

Fakulta sociálně ekonomická

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchod a marketing

Práce na příbuzné téma

Všechny práce