Marketingové aktivity vybraného podniku z oblasti fitness – Tereza TEUFELOVÁ
Tereza TEUFELOVÁ
Bakalářská práce
Marketingové aktivity vybraného podniku z oblasti fitness
Marketing activities of chosen company in the sphere of fitness
Anotace:
Cílem této práce je porovnat efektivitu marketingové strategie před a po realizaci určitých marketingových rozhodnutí firmy Fit club Amazonky. V úvodním teoretickém bloku se práce zabývá problematikou marketingu v oblasti služeb, jednotlivými nástroji marketingového mixu služeb, popisem procesu strategického plánování v podniku, specifiky tvorby SWOT analýzy, významem informačních systému v podniku …víceAbstract:
The goal of this work is to compare the effectiveness of marketing strategy before and after the implementation of certain marketing decisions in the company Fit club Amazonky. In the initial theoretical block deals the work with marketing in the field of services, the marketing mix instruments, a description of the strategic planning process in the company, the specificities of SWOT analysis, the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 3. 2012
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Helena Michajlovská
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
TEUFELOVÁ, Tereza. \textit{Marketingové aktivity vybraného podniku z oblasti fitness}. Online. Bakalářská práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/s1glj9/.
Jak správně citovat práci
TEUFELOVÁ, Tereza. Marketingové aktivity vybraného podniku z oblasti fitness. Ústí nad Labem, 2012. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchod a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový mix ve službách
Adam Zubík -
Marketingový mix v sektoru služeb
Martin Koudelka -
Marketingový mix prodejny Alter Ego
Karolína Schőnviská -
Marketingový mix vybrané společnosti
Katka Dyszkiewiczová -
Marketingový mix společnosti Right Indicada
Katrin Walicová -
Marketingový mix vybrané společnosti
Barbora Andrle Budinská -
Marketingový mix vybrané společnosti
Adéla Halouzková -
Marketingový mix vybrané společnosti
Petr Vavřík