Žák s potřebou podpůrných opatření v ZŠ - podpůrná opatření 1. stupně – PaedDr. Mária TOPIARZOVÁ
PaedDr. Mária TOPIARZOVÁ
Diplomová práce
Žák s potřebou podpůrných opatření v ZŠ - podpůrná opatření 1. stupně
Pupil in need of support measures in prmary school education
Anotace:
Diplomová práce mapuje a analyzuje nastavování podpůrných opatření v běžné základní škole. Zaměřuje se především na podpůrná opatření I. stupně, která jsou plně v kompetenci školy. Je rozdělená do čtyř kapitol. První tři kapitoly vycházejí z teoretických poznatků, ze studia odborné literatury, on-line zdrojů a odborných časopisů. Čtvrtá kapitola je zaměřena prakticky na výzkumný projekt. V první kapitole …víceAbstract:
This diploma thesis maps and analyzes the setting of support measures in primary school. It focuses mainly on the support measures of the first degree, which are fully in the competence of the school. It is divided into four chapters. The first three chapters are based on theoretical knowledge, from the study of professional literature, on-line resources and professional journals. The fourth chapter …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PaedDr. Renata Kovářová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
TOPIARZOVÁ, Mária. Žák s potřebou podpůrných opatření v ZŠ - podpůrná opatření 1. stupně. Ostrava, 2019. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Tvořivé schopnosti v kontextu speciálně vzdělávacích potřeb
Iveta MACHOVÁ -
Rozvoj potenciálu žáků se speciálně vzdělávacími potřebami ve školní družině prostřednictvím edukačních aktivit
Daniel Antonín Zelinka -
Co s sebou přináší integrace dětí se speciálně vzdělávacími potřebami do hlavního vzdělávacího proudu
Monika Pliešovská -
Vztahy mezi žáky intaktními a žáky se speciálně vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí
Kateřina Bártová -
Inkluze dětí se speciálně vzdělávacími potřebami do vzdělávacího systému z hlediska teorie rámců
Simona SVÍTKOVÁ -
Posuzování speciálních vzdělávacích potřeb v činnosti speciálně pedagogických center u žáků s narušenou komunikační schopností
Nikola VRBICKÁ -
Posuzování speciálních vzdělávacích potřeb v činnosti speciálně pedagogických center u žáků s poruchami autistického spektra "Tvorba diagnostického nástroje"
Dominika ŘEHOŘOVÁ -
Aktuální pojetí výuky českého jazyka na 1. stupni základních škol pro žáky se speciálně vzdělávacími potřebami
Tereza ŠVANDOVÁ